حتما بخونین



سلام به تمای دوستان گلم مخصوصا بچه های تایم چت و فیس نما و...

دوستان من چند تا نویسنده خوب میخوام هر کسی که مایله برام پیغام خصوصی  بذاره اولویت کسانی هستن که زودتر برای من پیام بذارن هههههههههه حالا انگار چند نفر پیام میدن

راستی ترجیحا خانوم مجرد با مدرک لیسانس باشه هههههههههه

اینو هم بگم تا زمانی که تعداد نظرها به 10 تا نرسه خبری از عکس جدید نیس

برای ارتباط با من یا پیام خصوصی بدین در اینجا یا در
تایم چت



نظرات شما عزیزان:

payam
ساعت18:13---4 بهمن 1391
لینکت کردم دوست عزیز تو هم من رو لینک کن و امیدوارم بیشتر به هم سر بزنیم با تشکر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 26 دی 1386برچسب:,
ارسال توسط MASOOD